مطالب داغ روزانه

ساخت وبلاگ

اخبار

جهانی‌ها -> اخبار

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که در سال ۹۱ به قتل مرد جوانی اقدام کرده بود در شهرستان صحنه دستگیر شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا مرزبانی اظهار داشت: به دنبال اعلام خبری در دوم شهریور 91 درباره کشف جسد مرد مجهول‌الهویه حدودا 25 تا 30 ساله که تمامی اعضای بدن سوخته و قابل شناسایی نبوده بنابراین با گذشت چهار سال از وقوع حادثه و مختومه شدن پرونده موضوع کشف جسد در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان صحنه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در بررسی میدانی و تحقیقات همه جانبه مشخص شد یک روز قبل از کشف جسد فرد متوفی به همراه دو نفر با هویت معلوم مشاهده شده‌‌اند و پس از کشف جسد، نامبردگان از روستای محل سکونت خود واقع در حوزه بخش دینور متواری و به یکی از شهرستان‌های مرکز کشور عزیمت و در این شهرستان ساکن شده‌اند که با کسب اطلاعات موثق و مستدل مبنی بر دست داشتن نامبردگان در قتل فرد متوفی با هماهنگی مرجع قضایی و اخذ نیابت عوامل پلیس آگاهی به شهرستان محل اختفا نامبردگان اعزام شدند.

مرزبانی افزود: مأموران انتظامی شهرستان با احصای آدرس محل اختفا یکی از متهمین با انجام عملیات تعقیب و مراقبت در نهایت موفق به دستگیری متهم شده که پس از دلالت وی به پلیس آگاهی شهرستان صحنه و انجام بازجویی فنی انجام شده در نهایت نامبرده که با مستندات و شواهد غیرقابل انکار مواجه شده بود به قتل شخصی مذکور به همراه دو همدست دیگر اعتراف و انگیزه از جنایت را اختلافات خانوادگی عنوان کرد که تلاش در جهت دستگیری سایر مباشرین وقوع قتل ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با اعترافات دردناک قاتل اکیپ بررسی صحنه جرم به محل وقوع جرم اعزام و با هماهنگی مقام قضایی و حضور بازپرس وِیژه قتل شهرستان اقدامات لازم در خصوص بازسازی صحنه قتل انجام و قاتل پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

همچنین ببینید

منبع : جام نیوز / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 116 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 19:25

معشوقه جدید تیلور سویفت بعد از جدایی‌اش,تیلور سویفت

تیلور سویفت دو هفته پس از پایان دادن رابطه خود با معشوقه اش, یک رابطه جدید را آغاز کرد!!

رابطه عاشقانه تیلور سویفت

تیلور سویفت رابطه عاشقانه خود را کالوین هریس را 2 هفته قبل به پایان رساند!

تیلور سویفت 26 ساله مدتی با کالوین هریس 32 ساله در ارتباط بودند اما مدتی پیش بود که کالوین هریس اقدام به پاک کردن عکس های مشترک خود و تیلور کرد و سپس او را نیز آنفالو کرد!

تیلور سویفت و کالوین هریس

معشوقه جدید تیلور سویفت بعد از جدایی‌اش,تیلور سویفت

درحالی که به نظر می رسید  تیلور سویفت بخاطر این جدایی مدتی دچار مشکل شود اما این خواننده جوان معشوق جدیدی برای خود پیدا کرده است.

تیلور سویفت این روزها با تام هیدلستون Tom Hiddleston دیده شده و رابطه عاشقانه ای نیز با یکدیگر برقرار کرده اند!

تیلور سویفت و تام هیدلستون

معشوقه جدید تیلور سویفت بعد از جدایی‌اش,تیلور سویفت

تام هیدلستون بازیگر 35 ساله انگلیسی می باشد و مدتی است که سایت های خبری از علاقه تیلور سویفت به وی خبر داده اند و به نظر می رسد دلیل جدایی تیلور از معشوقه قبلی اش نیز همین بازیگر باشد!!

همچنین ببینید

منبع : سیمرغ / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 17:03

زنان دانشجو عکس برهنه بدهند وام بگیرند + عکس

جهانی‌ها -> اخبار

دختران دانشجوی چینی برای گرفتن وام باید اقدام عجیبی انجام داده و عکس برهنه خود را بعنوان وثیقه در اختیار وام دهندگان قرار دهند!!

عکس برهنه زنان وثیقه وام !

به تازگی وام دهندگانِ وبسایت “جی دی کپیتال” در چین اعلام کردند دانشجویان زن برای دریافت وام اینترنتی موظفند تصاویر برهنه خود را به عنوان وثیقه در اختیار وام دهندگان قرار دهند.

به دنبال انتشار این خبر، تعدادی از دانشجویان تصاویر برهنه خود را درحالی که کارت شناسایی را در دست خود نگه داشته بودند، برای شرکت “جی دی کپیتال” ارسال کردند. گفته می شود در ازای این اقدام، متقاضیان می توانند 2 تا 5 برابر افراد دیگر وام دریافت کنند.

وام دهندگان به دانشجویان گفتند درصورتی که وام را در موعد مقرر بازپرداخت نکنند، تصاویر برهنه آنها در اینترنت منتشر خواهد شد.

روزنامه “بیجینگ یوث دیلی” در گزارشی اعلام کرد یکی از دانشجویان در این خصوص گفت: قرار است به زودی یک تجارت کوچک راه اندازی کنم. به همین دلیل در ماه فوریه (حدود 4 ماه پیش) با ارسال عکسهای برهنه خود به این وبسایت در ازای دریافت 120000 یوآن (12873 پوند) موافقت کردم. اما در مدت 4 ماه، بدهی های من بیش از 2 برابر شده است.

زنان دانشجو عکس برهنه بدهند وام بگیرند + عکس

این دانشجو از بیم انتشار تصاویر برهنه اش در اینترنت مجبور شد از خانواده اش پول قرض بگیرد. از روز چهارشنبه تاکنون بیش از هزاران نفر در اینترنت در خصوص “وام برهنگی” نظراتی منتشر و این اقدام تحقیرکننده را محکوم کرده اند.

شرکت “جی دی کپیتال” در سال 2007 در پکن تأسیس شد و به تأمین وام اینترنتی برای متقاضیان مشغول است.

همچنین ببینید

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 123 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 17:03

ماجرای همکاری رضا عطاران و اصغر فرهادی,اخبار

جهانی‌ها -> اخبار

رضا عطاران در مصاحبه ای از پیشنهاد اصغر فرهادی برای بازی در فیلم فروشنده گفت.

همکاری رضا عطاران و اصغر فرهادی

از چند روز دیگر «دراکولا» سومین تجربه کارگردانی رضا عطاران روی پرده خواهد رفت، فیلمی که یکی از اصلی ترین امیدهای فروش در گیشه سال ۹۵ است.

عطاران به تازگی در گفت‌و‌گویی که به همراه ویشکا آسایش با ماهنامه «دیار» انجام داده از داستان ساخته شدن فیلم «دراکولا» می‌گوید، او در جالب ترین بخش این گفت و‌گو به پیشنهاد اصغر فرهادی برای بازی در «فروشنده» هم اشاره می کند.

شاید مهم ترین بخش این مصاحبه ، صحبت رضا عطاران در مورد پیشنهاد همکاری با اصغر فرهادی در فیلم «فروشنده» باشد.

رضا عطاران که در فیلم «رد کارپت» شوخی های بامزه‌ای را با فرهادی کرده بود، درباره پیشنهادی که اصغر فرهادی برای بازی در «فروشنده» به او داد، می‌گوید:
«برای بازی در فیلم «فروشنده» هم با من تماس گرفتند ولی ما «دراکولا» را شروع کرده بودیم و متاسفانه نشد. به دستیارشان آقای سجادی حسینی گفتم: آخه الان موقعش بود؟!

همچنین ببینید

منبع : سینما سینما / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 174 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 18:37

اظهار نظر رامبد جوان درباره ماه عسل و اجرای احسان علیخانی,اخبار

رامبد جوان به بیان اظهار نظر خود درباره برنامه عسل و نحوه اجرای احسان علیخانی پرداخته است.


رامبد جوان درباره ماه عسل چه گفت

رامبد جوان می گوید: ماه عسل هم در عین اینکه می‌گریاند یا ممکن است حالت را منقلب بکند و اشک شما به عنوان واکنش حسی در بیاید باز هم کارکردش این است که امید می‌دهد.

رامبد جوان موضع خود را درباره برنامه ماه عسل به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی بیان کرد.

رامبد جوان در پاسخ به این سوال که برخی عنوان می کنند خندوانه در برخی برنامه ها به موضوعات ماه عسل نزدیک می شود و سوژه های اجتماعی را وارد برنامه می کند، چقدر این مسئله را قبول دارید، گفت: «به نظرم اینطور نیست، وظیفه‌ ما در خندوانه این هست که با چنین مواضعی مواجه بشویم. ممکن است یک جاهایی غم‌انگیز به نظر بیاید، اما به نظرم در عین غم‌انگیزی امید و حال خوب وجود دارد.»


او درباره ماه عسل نیز عنوان کرد:«در ماه عسل هم اوضاع به همین شکل است، ماه عسل هم در عین اینکه می‌گریاند یا ممکن است حالت را منقلب بکند و اشک شما به عنوان واکنش حسی در بیاید باز هم کارکردش این است که امید می‌دهد، با دیدن این برنامه احساس نمی‌کنید که همه‌چیز تمام شده است. بلکه این حس را می‌دهد که می‌شود زندگی کرد.»



رامبد جوان به دفاع از برنامه خود نیز پرداخت و گفت:« در «خندوانه» هم بعضا جریان برنامه به همین شکل است، امید می‌دهد در نتیجه جاهایی ممکن است شباهت با برنامه های دیگر پیدا کنند و ایرادی ندارد. ولی در ما چیز روتینی نیست، مدل ما اینطور نیست که اشک در بیاوریم، اما یک وقتهایی هم اشکمان در می آید و هیچ اشکالی ندارد، آدمیزاد هستیم.»

همچنین ببینید

 

منبع : خبرآنلاین / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 197 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 2:18

ثروت باور نکردنی یک قاچاقچی,اخبار

جهانی‌ها -> اخبار

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از مرگ 3 معتاد به علت مصرف تریاک آلوده به سرب خبر داد.

محمدرضا آذرنیا روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دو ماه ابتدایی سال 95، بیش از 15 هزار خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده و این آمار در سال گذشته بیش از 84 هزار و 700 نفر بود.وی افزود:در دو ماهه نخست سالجاری موفق به کشف بیش از هفت هزار و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدیم و میزان کل مواد مخدر کشف شده در استان تهران طی سال گذشته بیش از 27 هزار و 700 کیلوگرم بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در خصوص تعداد آمار معتادان متجاهر دستگیر شده در سال گذشته، اظهار کرد:در سال گذشته موفق شدیم بیش از 9 هزار معتاد متجاهر را ساماندهی کنیم. در سال جاری نیز بیش از 3 هزار و 800 معتاد را از سطح خیابان های پایتخت جمع اوری شدند.

به گفته وی از میان معتادان متجاهر تهرانی 80 نفر را زنان تشکیل داده که این عده پس از گذراندن دوره درمانی به مدت 6 ماه به مراکز بهاران فرستاده شده تا یک حرفه را آموزش ببینند.

آذرنیا با اشاره به سرانجام اموال شناسایی شده قاچاقچیان مواد مخدر اذغان کرد: بیش از 400 خودرو توقیفی قاچاقچیان اکنون در انبار شهریار نگه داری می شود. ضمن اینکه 100 ملک مصادره ای نیز در آمار ما ثبت شده است.

وی افزود:یکی از قاچاقچیان محکوم به اعدام نیز در حساب خود 12 میلیارد تومان پول داشت که این مبلغ نیز ضبط و به خزانه واریز شد. همچنین در پرونده ای دیگر یک قاچاقچی که با 164 کیلوگرم دستگیر شده بود، یک شهرک ویلایی در شمال کشور به نام خود داشت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با بیان اینکه تعدادی از خودروهای توقیفی و مصادره ای قاچاقچیان به فروش رسیده است، خاطر نشان کرد: در دو ماهه نخست سالجاری 50 خودرو مصادره ای و همچنین 63 دستگاه خودرو توقیفی از قاچاقچیان مواد مخدر به فروش رسید.

آذرنیا افزود: در میان خودروهای توقیفی از پراید تا پورشه و مازراتی وجود دارد. در این پارکینگ 13 خودرو گران قیمت پورشه و مازراتی وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با رد ادعای وجود مواد مخدر در تنباکوهای میوه ای، گفت: در این رابطه هیچ گزارشی نداشته ایم. البته در مورد ناخالصی های مواد تاکنون سه نفر در تهران به علت مصر ف تریاک آغشته به سرب جان خود را از دست داده اند. به همین خاطر توزیع شربت تریاک در برخی مراکز درمانی آغاز شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از انهدام 12 کارگاه تولید شیشه خبر داد و اذعان کرد: در دو ماهه ابتدایی سال، موفق شدیم 12 کارگاه تولید ماده مخدر شیشه را شناسایی و منهدم کنیم.

آذرنیا با بیان اینکه 90 درصد خرده فروش های مواد مخدر به علت اینکه کارشان جرم دارای مجازات حبس شناخته نمی شوند افزود: این افراد به زندان فرستاده نمی شوند و پس از دستگیری بار دیگر آزاد می شوند.

منبع : جام نیوز / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 14:49

آیا گوش دادن به آهنگ های غمگین خطرناک است,اخبار

چرا از گوش دادن آهنگ های غمگین لذت می بریم؟ آیا گوش دادن به آهنگ های غمگین خطرناک است؟

لذت بردن از آهنگ های غمگین

امروز جامعه بشری شبیه به کشتی می‌ماند که هر فرد از آن مشغول جدا کردن تکه های چوب از بدنه آن است تا برای خود قایق نجات بسازد. این خودخواهی و خود بینی در بعضی موارد منجر به آن می شود که حس اعتماد و دوستی در بین افراد از بین برود.

امروز برای بعضی از ما مسائل مختلف در زندگی مان معنای خود را از دست داده و در خیلی موارد ارزش‌ها با ضد ارزش‌ها جابه‌جا شده‌اند، همچنین مسائل دیگری مثل روابط بین فردی و حتی از آن ساده تر مسائل مالی و … باعث افسردگی در بین افراد شده است. با این تفاسیر طبیعی است که این شرایط در وادی موسیقی نیز تاثیرگذار بوده و باعث شده مخاطبان و خوانندگان تمایل بیشتری به آهنگ های غمگین داشته باشند.

البته این نکته جالب است که در بعضی موارد مخاطبان بعد از شنیدن آهنگ‌های غمگین احساس لذت و خرسندی می‌کنند و این حس به این دلیل است که در آهنگ های غمگین نوعی احساس آرامش وجود دارد.

پژوهشگران مشخص کردند، افرادی که آهنگ‌های غمگین گوش می‌دهند نوعی احساس همدلی نیز می‌کنند چرا که بی آنکه پیامدهای واقعی این غم را تغییر دهند، احساس هنرمند را به خوبی درک می‌کنند. این به احتمال می‌‌تواند توضیح این باشد که چرا پس از شکست عشقی دوست داریم آهنگ‌های غمگین گوش کنیم.
نکته قابل ذکر دیگر این است که آهنگ های غمگین گاهی باعث گریستن افراد می شود و این گریه کردن نوعی تخلیه هیجانات بد است و بعد از گریه معمولا به نوعی آرامش می رسیم.

اغلب افرادی که آهنگ های غمگین گوش می کنند، اشخاصی هستند که در زندگی شان مشکلات زیادی را متحمل شده اند و یا شکست روحی خورده اند. این افراد زمانی که به آهنگ های غمگین گوش می‌دهند، احساس می کنند تمام ناگفته هایی که مدتها در دلشان حس کرده اند، بازگو شده و گویی انگار حرف های خودشان است.

با این تفاسیر نمی توانیم نتیجه گیری کنیم که آیا گوش دادن به آهنگ های غمگین برای انسان مفید است یا مضر؛ می‌توان گفت به طور نسبی گوش دادن به آهنگ هایی با تم غمگین گاهی مفید است اما چیزی که مسلّم بوده این است که زیاد گوش کردن به این آهنگ ها باعث افسردگی و نوعی خود درگیری روحی شده و فرد اغلب گوشه گیر و تنها می شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 14:43

شکایت همسر به خودکشی مرد جوان ختم شد,اخبار

مرد جوان که با همسرش اختلاف داشته و با ابلاغیه شکایت او مواجه شده بود، دست به مرگ خودخواسته زد.


خودکشی مرد جوان بعد از شکایت همسرش

ظهر شنبه 22 خرداد امسال، بازپرس کشیک قتل مشهد و تیم بررسی صحنه جرم در جریان خودکشی مرد 41 ساله‌ای در خانه‌اش قرار گرفتند.به دنبال اعلام این خبر،‌تحقیقات در این خصوص آغاز شد،تحقیقات نشان می‌داد پسر 14 ساله این مرد با ورود به خانه با جسد حلق آویز پدرش مواجه شده و موضوع را به پلیس گزارش کرده است.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که مرد جوان با همسرش اختلاف داشته و همسرش از او شکایت کرده و ابلاغیه‌ای در این خصوص به دست مرد 41 ساله رسیده است. مرد جوان قبل از این نیز اقدام به خودکشی کرده اما موفق نشده بود.

بازپرس احمدی نژاد، دستور انتقال جسد مرد جوان را به پزشکی قانونی صادر کرد.

 همچنین ببینید

منبع : جام نیوز / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 121 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 14:43

ماجرای عکس یادگاری فرح پهلوی و گلشیفته فراهانی,گلشیفته فراهانی

بازیگر جلای وطن کرده با همسر دیکتاتور ساقط شده ایران عکس یادگاری گرفت.

زنی که گلشیفته عاجزش شد!

در حالی برخی مدیران سیاسی، فرهنگی در داخل کشور هر از گاهی از امکان بازگشت «گ.ف» به ایران در صورت توبه سخن می‌گویند، این بازیگر جلای وطن کرده هر بار با رفتار خودش پاسخ این افراد را می‌دهد. این بار نیز این بازیگر با فرح پهلوی، همسر دیکتاتوری که به دست مردم ایران ساقط شد عکس یادگاری گرفت تا به همه بگوید تا به کجا تعلق دارد. بازیگر یاد شده در حاشیه اجرای یک نمایش با فرح عکس یادگاری گرفته است. وی البته به جز عکس در فضای مجازی نیز به تملق‌گویی زن شاه پرداخته و نوشته که «کلمات عاجزند از وصف زیبایی این زن»!

 به نظر می‌رسد که این بازیگر با رفتارهایی چون برهنه شدن و توهین به ارزش‌های جامعه ایران، نتوانسته دل دست‌اندرکاران سینمای غرب را به دست بیاورد و ناچار شده تا برای راه انداختن کار خود، تن به تملق‌گویی همسر فاسد و فراری یک دیکتاتور بدنام بدهد!

 همچنین ببینید

منبع : کیهان / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 127 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 14:43

انتخاب فیلم عباس کیارستمی بعنوان سومین فیلم برتر قرن 21,عباس کیارستمی

فیلم مثل یک عاشق عباس کیارستمی که در سال 2012 ساخته شده است در رتبه سوم بهترین فیلم های خارجی قرن 21 قرار گرفته است!


50 فیلم خارجی برتر قرن 21

مجله آمریکایی «نیویورکر» در فهرستی جدید از “پنجاه فیلم برتر خارجی در قرن 21 تاکنون”؛ نام آخرین ساخته بلند سینمایی عباس کیارستمی را در جایگاه سوم قرار داد.

ریچارد برادی منتقد سینمایی مجله «نیویورکر» سه فیلم «در ستایش عشق» (2001) ساخته ژان لوک گدار کارگردان نامدار موج نوی سینمای فرانسه، «نه یک فیلم خانگی» (2015) ساخته شانتال آکرمن فیلمساز پیشگام بلژیکی و «مثل یک عاشق» (2012) از عباس کیارستمی را به عنوان سه فیلم اول در فهرست پنجاه فیلم برتر خارجی قرن 21 معرفی کرد.

«مثل یک عاشق» فیلمی ژاپنی و فرانسوی محصول سال 2012 به کارگردانی عباس کیارستمی است که در جشنواره‌ی فیلم کن در دوره‌ شصت و پنجم به نمایش درآمد. رین تاکاناشی،تاداشی اوکونو و ریو کاسه بازیگران اصلی این فیلم هستند.

در فهرست مجله «نیویورکر» که تنها نام یک اثر از کارگردانان منتخب در آن وجود دارد، فیلم‌های «جهان» (2004) ساخته ژیا ژانگ‌که فیلمساز چینی، «تپه آزادی» (2014) ساخته هانگ سون-سو از کره جنوبی، «تخته سیاه» (2000) از سمیرا مخملباف، فیلم مستقل «نیمه دیگر» (2006) ساخته یینگ لیانگ، «درخواست» (2009) به کارگرانی ژائو لیانگ از چین، مستند «آخرین بی‌عدالت» (2013) از کلود لنزمان و فیلم «خداحافط، مسافرخانه دراگون» (2003) از تسای مینگ لیانگ کارگردان تایوانی در رتبه‌های چهارم تا دهم قرار دارند.

از دیگر فیلم‌های کارگردانان مطرح در این فهرست می‌توان به «سواحل آنیس» از آنیس واردا (رتبه 13)، «شب‌های عربی» ساخته میگوئل گومز (19)، «به خانه می‌روم» از مانوئل دی‌اولیویرا (24)، «کافه لومیر» ساخته هو شیائو-شین (25)، «ساراباند» به کارگردانی اینگمار برگمن (27)، «تیمبوکتو» از عبدالرحمن سیساکو (30)، «تاکسی» ساخته جعفر پناهی (32)، «زندگی رایلی» به کارگردانی آلن رنه (34) و «بچه» ساخته برادران داردن (41) اشاره کرد.

منبع : ایسنا / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 210 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 12:54

رکورد شکنی حیرت انگیز آلبوم محسن چاوشی,فروش آلبوم محسن چاوشی

آلبوم امیر بی گزند 10 روزی است که منتشر شده است و در همین مدت توانسته است رکوردهای جالبی را به نام محسن چاوشی ثبت کند!


آمار فروش آلبوم محسن چاوشی

هفته گذشته «امیر بی‌گزند» آخرین آلبوم محسن چاوشیمحسن چاوشی پس از چند هفته انتظار و تاخیر به صورت رسمی وارد بازار شد و با استقبال گسترده مخاطبان موسیقی، رکورد های جالبی درزمینه فروش آثار موسیقایی مجاز ثبت کرد.

پخش آلبوم «امیر بی‌گزند» با کمپین «موسیقی را غیرقانونی دانلود نکنیم» همراه شد و شاید بر اثر همین اتفاق بود که رکوردهای فروش بسیاری به خصوص در فضای مجازی برای این آلبوم به وجود آمد. با همکاری محسن چاوشی و ناشر آلبوم با سایت فروش قانونی موسیقی «بیپ‌تونز»، قبل از ارایه فیزیکی در بازار، آلبوم به صورت مجازی در روز ۱۶ خرداد به مدت یک روز به پیش‌فروش گذاشته شد. همین یک روز کافی بود تا رکورد پیش‌فروش آلبوم در فضای مجازی شکسته شود. به گزارش مسئولین سایت بیپ‌تونز، آلبوم «امیر بی‌گزند» در مدت یک روز سه برابر رکورد دار قبلی پیش‌فروش داشته است.

آمار خیره کننده آلبوم امیر بی گزند محسن چاوشی

رکورد شکنی حیرت انگیز آلبوم محسن چاوشی,فروش آلبوم محسن چاوشی

همچنین با پخش رسمی آلبوم از روز ۱۷ خرداد نیز استقبال از آلبوم در فضای مجازی بسیار چشم‌گیر بود. بر اساس اطلاعات دریافتی، رکورد فروش آلبوم در روز اول توسط «امیر بی‌گزند» شکسته شد، میزان فروش این آلبوم در روز اول دو برابر رکورددار قبلی بوده است و عجیب‌ترین آمار پخش شده از سایت بیپ‌تونز مبنی بر این است که فروش آلبوم محسن چاوشی تنها در سه روز اول، برابر با مجموع فروش پرفروش‌ترین آلبوم سال گذشته در فضای مجازی بوده است.

همچنین ببینید

منبع : خبرآنلاین / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 115 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 12:54

گزارشی از مرگبارترین حادثه مسلحانه برعلیه همجنس‌گرایان,اخبار

یک فرد مسلح با حمله به یک باشگاه شبانه در «فلوریدا» آمریکا، دستکم 50 نفر را به ضرب گلوله کشت و 53 نفر دیگر را زخمی کرد.


مرگبارترین حادثه مسلحانه در تاریخ آمریکا

خبرگزاری فارس: یک فرد مسلح اوایل روز یکشنبه (دیروز) به وقت محلی با اسلحه خود به سمت یک باشگاه شبانه همجنس‌گرایان در «اورلاندو» ایالت «فلوریدا» تیراندازی کرد و دستکم 50 نفر را کشت و 53 نفر دیگر را زخمی کرد.شبکه سی بی سی کانادا گزارش کرد،«جان مینا» رئیس پلیس اورلاندو به خبرنگاران گفت: «فرد مظنون ظاهراً یک اسلحه تهاجمی و یک تفنگ دستی و نوعی ابزار در اختیار داشته است».

مینا تصریح کرد که این تیراندازی حدود ساعت 02:00 به وقت محلی در ورودی باشگاه شبانه «پالس» به وقوع پیوست و یک افسر پلیس با فرد مظنون وارد درگیری مسلحانه شد. اف بی آی، پلیس فدرال آمریکا این حادثه را یک حادثه تروریستی اعلام کرده و گفته بررسی این حادثه ادامه دارد. یک سخنگوی اف بی آی میگوید که مقامات درحال بررسی دقیق این موضوع هستند که آیا این موضوع یک موضوع داخلی است یا یک حمله تروریستی بین المللی.

اف بی آی احتمال داده است که عامل حمله با داعش نسبت داشته است. سی‌ان‌ان نیز گزارش داده که این حمله مسلحانه، مرگ‌بارترین حمله از این جنس در تاریخ آمریکا بوده است.براساس آخرین اخبار از رسانه‌های آمریکایی، عامل حمله احراز هویت شده است. مهاجم اورلاندو «عمر متین» شهروند فلوریدا و متمایل به داعش بوده است. عمر متین ساکن بندر سنت لوسی در ایالت فلوریدا و پدر و مادرش افغان تبار هستند.

شاهدان ماجرا می‌گویند که دهها تیر به سمت افرادی که داخل باشگاه شبانه بودند، شلیک شد.طبق این گزارش، فرد مسلح چندین نفر را به گروگان گرفت و حدود ساعت 05:00 صبح به وقت محلی مأموران پلیس تصمیم گرفتند عملیات نجات را آغاز کنند و موفق شدند به 30 نفر برای فرار کمک کنند.مأموران پلیس یکبار دیگر با فرد مسلح وارد درگیری مسلحانه شدند و فرد مظنون در نهایت با ضربه گلوله مأموران پلیس کشته شد.پلیس از طریق توییتر اعلام کرد که صدایی که در نزدیکی محل تیراندازی به گوش رسیده است، یک «انفجار کنترل شده» بوده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که 9 افسر پلیس با فرد مسلح وارد درگیری مسلحانه شدند. این حادثه بعد از تیراندازی روز جمعه به وقوع پیوست که در آن یک جوان 22 ساله به نام «کریستینا گریمی» توسط یک مرد 27 ساله در اورلاندو به ضرب گلوله کشته شد و فرد مسلح سپس خود را نیز با گلوله کشت.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی منجر می‌شود که در این حوادث تعدادی نیز جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره آمریکا حاضر نشد قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح در آمریکا به تصویب درآورد.

گزارشی از مرگبارترین حادثه مسلحانه برعلیه همجنس‌گرایان,اخبار

مرگبارترین حادثه مسلحانه در تاریخ آمریکا

گزارشی از مرگبارترین حادثه مسلحانه برعلیه همجنس‌گرایان,اخبار

مرگبارترین حادثه مسلحانه در تاریخ آمریکا

گزارشی از مرگبارترین حادثه مسلحانه برعلیه همجنس‌گرایان,اخبار

مرگبارترین حادثه مسلحانه در تاریخ آمریکا

گزارشی از مرگبارترین حادثه مسلحانه برعلیه همجنس‌گرایان,اخبار

مرگبارترین حادثه مسلحانه در تاریخ آمریکا

عامل حمله به کلوب همجنسگرایان +عکس

خبرگزاری میزان: عامل حمله به کلوب شبانه در اولاندو مشخص شد.رسانه های آمریکایی عامل حمله به کلوب شبانه همجنس بازان در اورلاندو آمریکا را فردی به نام عمر متین معرفی کردند.بنابراین گزارش، عمر متین، اهل فلوریدا و از پدر و مادری افغان به دنیا امده است.تصویر زیر در برخی رسانه ها منتشر میشود که منتسب به عمر متین است.

گزارشی از مرگبارترین حادثه مسلحانه برعلیه همجنس‌گرایان,اخبار

مرگبارترین حادثه مسلحانه در تاریخ آمریکا

حمله خونین به کلوب همجنسگرایان در فلوریدا

پدر عمر متین: حرکات همجنسگرایان «متین» را عصبانی کرد

خبرگزاری فارس: پدر عمر متین، قاتل 50 همجنس‌گرای آمریکایی در اورلاندو، می‌گوید که پسرش دو ماه قبل و بعد از دیدن برخی حرکات همجنس‌گرایان، به شدت خشمگین شده بود.متین متاهل بوده و یک پسر سه ساله دارد.با این حال، پدر متین که با شبکه ان‌بی‌سی سخن می‌گفت، به‌خاطر اقدام پسرش عذرخواهی کرده است.حمله عمر متین، شهروند آمریکایی افغانی‌الاصل به باشگاه شبانه همجنس‌گرایان، 50 کشته و 53 زخمی برجای گذاشت.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

بیعت عامل تیراندازی در اورلاندو با داعش!

خبرگزاری فارس: ان‌بی‌سی مدعی شده است که عمر متین، عامل حمله به یک باشگاه شبانه همجنس‌گرایان در اورلاندو، پیش از این حمله در تماسی تلفنی با پلیس، بیعت خود با گروهک تروریستی داعش را اعلام کرده بود.ان‌بی‌سی می‌گوید که منابعی در پلیس این خبر را به این شبکه خبری داده‌اند.در این حمله، 50 نفر کشته شده و 53 نفر دیگر مجروح شده‌اند.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

واکنش ترامپ به حمله به همجنسگرایان

خبرگزاری فارس: دونالد ترامپ، ضمن محکوم کردن حمله به باشگاه شبانه همجنسگرایان در اورلاندو، از باراک اوباما به خاطر آنچه بی توجهی به «تروریسم اسلامی» خوانده، به شدت انتقاد کرد.در ادامه واکنش‌ها به حمله به باشگاه شبانه همجنسگرایان در اورلاندو، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضمن واکنش به این موضوع به باراک اوباما تاخت.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

رویترز: داعش مسئولیت حمله اورلاندو را برعهده گرفت

خبرگزاری فارس: وبسایت اعماق که به عنوان خبرگزاری داعش فعالیت می‌کند، با انتشار بیانیه‌ای، مسئولیت تیراندازی امروز در کلوب همجنس‌گرایان اورلاندو را برعهده گرفت.ساعاتی پس از کشتار 50 همجنس‌باز در یکی از کلوب‌‌های شبانه شهر اورلاندو در ایالت فلوریدا، گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.رویترز این خبر را از وبسایت «اعماق» که به عنوان خبرگزاری این گروه تروریستی عمل می‌کند، نقل کرده است.

ظهر دیروز به وقت تهران، فردی به نام «عمر متین» با مسلسل وارد یک کلوب شبانه همجنس‌گرایان در اورلاندو شد و 50 نفر را کشت؛ این حادثه 53 مجروح نیز برجای گذاشت.متین از شب‌هنگام تا اوایل صبح، 5 نفر را گروگان گرفته بوده که با فرا رسیدن صبح، نیروهای پلیس وارد عمل می‌شوند و وی را می‌کشند.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دقائقی پیش در کاخ سفید در برابر خبرنگاران حاضر شد و گفت که اف‌بی‌آی هنوز به نتیجه‌ای قطعی در خصوص انگیزه قاتل نرسیده ولی این جنایت به عنوان اقدامی تروریستی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

رسانه‌های آمریکا: عامل عملیات اورلاندو به داعش گرایش داشت

خبرگزاری فارس: رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که «عمر صدیقی المتین» عمل عملیات اورلاندو به گروه تروریستی داعش تمایل داشت.

به گزارش وبگاه شبکه خبری «العربیه» عربستان، به گفته این منابه متین از لحاظ فکر و عقیدتی به داعش گرایش داشته است.عمر المتین شب شنبه (دیروز) به یک باشگاه شبانه در «فلوریدا» آمریکا، دستکم 50 نفر را به ضرب گلوله کشت و 53 نفر دیگر را زخمی کرد.شبکه خبری «ان بى سى» آمریکا نیز گزارش داد که عامل تیراندازى اورلاندو پیش از حمله با پلیس تماس گرفته و با داعش اعلام بیعت کرده است.متین ٢٩ ساله که خودش هم به ضرب گلوله پلیس آمریکا کشته شد، ساکن فلوریدا آمریکا و از یک خانواده افغانستانی است.

پلیس آمریکا گفته است که وی سو سابقه قبلى نداشته و داراى مجوز قانونى حمل اسلحه بود، به تنهایى اقدام کرده و در این عملیات همدستى نداشته است، با این حال بسیار آماده و مجهز بود.پلیس لس‌آنجلس یک نفر دیگر را که قصد حمله به فستیوال همجنس‌گرایان داشت، دستگیر کرد

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

خبرگزاری فارس: پلیس لس‌آنجلس یک نفر را دستگیر کرده است که مواد منفجره و مسلسل به همراه داشته و قصد داشته به فستیوال همجنس‌گرایان در لس آنجلس حمله کند.این شخص در سانتا مونیکا دستگیر شده است.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است. مشخص نیست که فرد دستگیرشده مزبور با عامل تیراندازى مرگبار اورلاندو مرتبط بوده یا نه.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

فرماندار فلوریدا: تیراندازی در اورلاندو اقدامی تروریستی بود

خبرگزاری ایرنا: فرماندار ایالت فلوریدا آمریکا مدعی شد تیراندازی روز یکشنبه در یک باشگاه شبانه در شهر اورلاندو که 50 کشته بر جا گذاشت، یک اقدام تروریستی بود.به گزارش خبرگزاری فرانسه از اورلاندو ، «ریک اسکات» فرماندار جمهوریخواه فلوریدا در کنفرانسی خبری بدون ذکر دلیل معتبری برای این ادعا گفت: اینکه فردی مسلح وارد این مکان شود و این تعداد تلفات برجا بگذارد ، به روشنی یک اقدام تروریستی است.

مقامات اورلاندو گفتند در تیراندازی روز یکشنبه در باشگاه شبانه همجنس گرایان این شهر 50 نفر کشته و 53 نفر زخمی شدند.

حمله در اورلاندو حدود ساعت دو بامداد روز یکشنبه به وقت محلی در یک باشگاه شبانه که بیشتر محل آمد و شد همجنسگراها بوده، روی داده است.

رسانه های آمریکایی فرد مهاجم را «عمر متین» افغان تبار و شهروند آمریکا معرفی کرده اند و همچنین برخی رسانه ها مدعی شده اند که این فرد با داعش در ارتباط بوده است.

در حالی که جامعه آمریکا به دلیل تبعیض ها و نابرابری ها شاهد رشد ناامنی و خشونت است ، تهدید داعش به بهانه ای برای فرافکنی تروریسم و خشونت بومی آمریکا و دمیدن در تنور اسلام هراسی تبدیل شده است.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

خبرگزاری تسنیم: به گزارش سی‌ا‌ن‌ان، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حادثه تیراندازی مرگبار شهر اورلاندو در ایالت فلوریدا که منجر به کشته شدن 50 تن و زخمی شدن 53 تن دیگر شد به سخنرانی پرداخت.

وی در این سخنرانی گفت: کشور ما امروز شاهد تلخ‌ترین عملیات تیراندازی در تاریخ خود بوده و این عملیات، اقدامی تروریستی و اقدامی تنفرآمیز بوده است و از نیروهای امنیتی که به سرعت با این عملیات به مقابله پرداختند قدردانی می‌کنیم.رئیس جمهور آمریکا گفت که این حادثه بار دیگر یادآوری می‌کند که تا چه اندازه دسترسی به سلاح آسان است. ما باید در این باره تصمیم‌گیری کنیم.

وی تاکید کرد که هر گونه اقدام تروریستی و تنفر آمیز ارزش‌های ما را تغییر نخواهد داد و هنوز هیچگونه دیدگاهی درباره انگیزه‌هایی که باعث انجام این عملیات شد نداریم.بامداد امروز یکشنبه فردی به نام عمر متین که یک شهروند آمریکایی افغانی تبار است با تیراندازی در یک باشگاه شبانه در شهر اورلاندو منجر به  کشته شدن 50 نفر و زخمی شدن 53 نفر دیگر شد.

فرد مهاجم پس از درگیری با پلیس آمریکا کشته شد.

پلیس آمریکا با پیدا کردن تجهیزات نظامی از فرد مهاجم، اعلام کرد که این حمله تروریستی بوده است.

بسیاری از خبرگزاری‌ها و سایت‌های تحلیلی آمریکا این حادثه را بدترین و مرگبارترین حادثه تیراندازی در تاریخ آمریکا عنوان کرده‌اند.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

اوباما: تیراندازی اورلاندو اقدامی تروریستی و تنفرآمیز بود

خبرگزاری تسنیم: به گزارش سی‌ا‌ن‌ان، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حادثه تیراندازی مرگبار شهر اورلاندو در ایالت فلوریدا که منجر به کشته شدن 50 تن و زخمی شدن 53 تن دیگر شد به سخنرانی پرداخت.

وی در این سخنرانی گفت: کشور ما امروز شاهد تلخ‌ترین عملیات تیراندازی در تاریخ خود بوده و این عملیات، اقدامی تروریستی و اقدامی تنفرآمیز بوده است و از نیروهای امنیتی که به سرعت با این عملیات به مقابله پرداختند قدردانی می‌کنیم.

رئیس جمهور آمریکا گفت که این حادثه بار دیگر یادآوری می‌کند که تا چه اندازه دسترسی به سلاح آسان است. ما باید در این باره تصمیم‌گیری کنیم.

وی تاکید کرد که هر گونه اقدام تروریستی و تنفر آمیز ارزش‌های ما را تغییر نخواهد داد و هنوز هیچگونه دیدگاهی درباره انگیزه‌هایی که باعث انجام این عملیات شد نداریم.

بامداد امروز یکشنبه فردی به نام عمر متین که یک شهروند آمریکایی افغانی تبار است با تیراندازی در یک باشگاه شبانه در شهر اورلاندو منجر به  کشته شدن 50 نفر و زخمی شدن 53 نفر دیگر شد.

فرد مهاجم پس از درگیری با پلیس آمریکا کشته شد.

پلیس آمریکا با پیدا کردن تجهیزات نظامی از فرد مهاجم، اعلام کرد که این حمله تروریستی بوده است.

بسیاری از خبرگزاری‌ها و سایت‌های تحلیلی آمریکا این حادثه را بدترین و مرگبارترین حادثه تیراندازی در تاریخ آمریکا عنوان کرده‌اند.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

واکنش مقامات کشورهای مختلف به حمله مسلحانه در اورلاندو

خبرگزاری فارس: رهبران کشورهای مختلف به دنبال کشته شدن 50 نفر و زخمی شدن 53 تن در حمله مسلحانه به باشگاه همجنسگرایان در اورلاندو آمریکا به این حمله واکنش نشان دادند.

یک فرد مسلح با حمله به یک باشگاه شبانه در «فلوریدا» آمریکا، دستکم 50 نفر را به ضرب گلوله کشت و 53 نفر دیگر را زخمی کرد.

بر اساس گفته مقامات آمریکایی مهاجم اورلاندو «عمر متین» شهروند فلوریدا و متمایل به داعش بوده است. عمر متین ساکن بندر سنت لوسی در ایالت فلوریدا و پدر و مادرش افغان تبار هستند.

در واکنش به حمله مسلحانه در اورلاندو، رهبران کشورهای مختلف ضمن محکوم کردن این حمله، با مردم و دولت آمریکا ابراز همدردی کردند.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه،  پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان، فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور فرانسه، جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا، دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلیس، ینس استولنبرگ دبیرکل ناتو و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از جمله افرادی هستند که حمله اورلاندو را محکوم کردند.

بان کی مون دبیرکل سازمان ملل هم در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله به اورلاندو آن را «وحشتناک« خواند و با مردم و دولت آمریکا ابراز همدردی کرد.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

پلیس لس‌آنجلس یک نفر دیگر را که قصد حمله به فستیوال همجنس‌گرایان داشت، دستگیر کرد

خبرگزاری فارس: پلیس لس‌آنجلس یک نفر را دستگیر کرده است که مواد منفجره و مسلسل به همراه داشته و قصد داشته به فستیوال همجنس‌گرایان در لس آنجلس حمله کند.

این شخص در سانتا مونیکا دستگیر شده است. هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است. مشخص نیست که فرد دستگیرشده مزبور با عامل تیراندازى مرگبار اورلاندو مرتبط بوده یا نه.

منبع : فارس , میزان / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 23:49

یغما گلرویی: حبیب دق‌ مرگ شد,یغما گلرویی

یغما گلرویی می‌گوید: هفت سال پیش با چراغ سبز و وعده‌های «محمود احمدی نژاد»، به امید فعالیت مجدد در ایران، به وطن بازگشته بود اما آنقدر از این نهاد به آن نهاد سنگ قلابش کردند که پشیمان و سرخورده به روستایی در شمال کوچید برای زندگی و تنها نقش مهمان جشن‌ها و مراسم‌های مختلف نصیبش شد.


ایلنا – در پی درگذشت حبیب محبیان (خواننده پیشکسوت موسیقی ایران)؛ یغما گلرویی (شاعر و ترانه‌سرا) در نامه‌ای اعتراضی از بی مهری‌های وزارت ارشاد و وعده‌های دفتر موسیقی درباره فعالیت این هنرمند انتقاد کرد.

در ادامه متن کامل این نامه را می‌خوانید:

خبر مثل همیشه کوتاه و صاعقه وار رسید. «حبیب خواننده درگذشت». «حبیب» سبکی خاص خود در خواندن و آهنگسازی داشت. همکاری با بزرگی مثل «واروژان» را تجربه کرده و از شعر شاعرانی مثل «نادر ابراهیمی» و «شفیعی کدکنی» و «محمدعلی بهمنی» در آثارش استفاده کرده و بسیاری از آهنگهایش در حافظه‌ی شنیداری مردم ماندگار شده بودند.

هفت سال پیش با چراغ سبز و وعده‌های «محمود احمدی نژاد» به امید فعالیت مجدد در ایران، به وطن بازگشته بود و از آنجایی که آهنگ مبتذل – به زعم دفتر موسیقی – هم در کارنامه خود نداشت؛ گمان می‌کرد مشکلی برای فعالیت در ایران نداشته باشد. حتا باور داشت که در «استادیوم آزادی» کنسرت خواهد داد اما  آنقدر از این نهاد به آن نهاد سنگ قلابش کردند که پشیمان و  سرخورده به روستایی در شمال کوچید برای زندگی و تنها نقش مهمان جشن‌ها و مراسم‌های مختلف نصیبش شد بدون اینکه اجازه اجرای آهنگهایش را داشته باشد.

آنچه حالا خبر درگذشتش را تلختر می‌کند تلاش هفت ساله‌ی بی‌فایده‌اش برای گرفتن مجوز انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت بود. او دق مرگ شد و حالا لابد «دفتر موسیقی» مانند مغضوبانی که مجوز انتشار به آثارشان نداد و بعد به مناسبت درگذشتشان پیام تسلیت منتشر کرد، قبری در «قطعه هنرمندان» برایش مهیا کرده که کنار باقی ممنوع‌الفعالیت‌ها در این قطعه آرام بگیرد.

این سرنوشت تمام کسانی‌ست که بی‌اعتنایی متولیان نابلد فرهنگی به موسیقی و هنر را باور نداشته باشند. یکی یکی می‌میریم و دولت فعلی هم همچنان در دسته کلیدش پی کلیدی می‌گردد که با آن قفل عتیقه‌ی «موسیقی مردمی» را باز کند. «حبیب» اولین قربانی این خوش‌باوری نبود و آخرین هم نخواهد بود. خواننده‌ی خلاق و صاحب سبکی که  جای خالی‌اش تا همیشه در موسیقی ما احساس خواهد شد و گویی در محبوبترین ترانه‌اش سرنوشت محتوم خود را فریاد می‌زد:

من مرد تنهای شبم

مهر خاموشی بر لبم…

یادش گرامی

یغما گلرویی

همچنین ببینید

منبع : بیتوته / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 166 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 15:33

اصغر بیچاره درگذشت,خبر درگذشت اصغر بیچاره

ساعاتی پیش قدیمی ترین عکاس سینمای ایران در کنار خانواده خود و در روز تولدش به دیار باقی شتافت.


به گزارش فارس، ساعاتی پیش قدیمی ترین عکاس سینمای ایران در کنار خانواده خود و در روز تولدش به دیار باقی شتافت.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی تماسی با خانواده این هنرمند ضمن عرض تسلیت به آنان و جامعه هنری کشور اعلام کرد: پیکر ایشان پس از انجام تشریفات قانونی به ایران خواهد آمد و در قطعه هنرمندان آرام خواهد گرفت.

گفتنی است اصغر بیچاره عکاس ،بازیگر و کارگردان سینمای ایران  از مجموعه داران مهم عکاسی و صنعت سینمای ایران بود که در طول سالیان خدمت خود به سینما این مجموعه مهم را جمع آوری کرده بود که مدتها با بیماری خود مبارزه می کرد.

اصغر بیچاره (۲۲ خرداد ۱۳۰۶ تهران – ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ لس آنجلس) عکاس، بازیگر و کارگردان ایرانی بود. از او به‌عنوان قدیمی‌ترین عکاس سینمای ایران یاد می‌شود. بیچاره بزرگترین آرشیو عکس ایران را در اختیار داشت.

اصغر بیچاره در ۱۳۰۶ (یا ۱۳۰۹) در تهران به دنیا آمد. او از ۱۱ سالگی به عنوان کارگر ساده در عکاسی به کار مشغول شد، پس از چند سال در لاله‌زار تهران مغازه‌ای باز کرد که به زودی تبدیل به پاتوق هنرمندان و نویسندگان معروف آن زمان شد.

نخستین بار با گرفتن کپی از تمام عکسهای فیلم دختر لر برای عبدالحسین سپنتا فیلمنامه‌نویس این فیلم، رسماً وارد دنیای هنر شد. سپس با آشنایی با تئاتر، افزون بر عکاسی از نمایش‌ها، گاه در بعضی از آنها هم به بازی پرداخت. چند سال بعد با گروه دوبله مرتضی حنانه و حسین سرشار در ایتالیا همکاری کرد. او عکاسی را از سال ۱۳۲۳ آغاز کرد.

همچنین ببینید

منبع : فارس / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 15:33

حمید گودرزی از همسرش ماندانا جدا شد,طلاق حمید گودرزی

در حالی هر روز شاهد جدایی برخی از زوج های هنرمند کشورمان هستیم که به تازگی خبر جدایی “حمید گودرزی و همسرش” ماندانا دانشور در حال انتشار است.

جدایی حمید گودرزی و همسرش

به تازگی خبری مبنی بر جدایی و طلاق حمید گودرزی و همسرش در برخی سایتها منتشر شده است.

حمید گودرزی از همسرش ماندانا جدا شد,طلاق حمید گودرزی

طلاق حمید گودرزی و همسرش

در مصاحبه هایی که از این زوج منتشر شده بود، خبری از مشکلات و اختلافات میان این دو نفر وجود نداشت، اما گویا جدایی این بازیگر مشهور کشورمان قطعی شده است.

بدیهی است، این بازیگر سینما و تلویزیون خبر جدایی خود را رسانه ای خواهد کرد.
حمید گودرزی و همسرش از آشنایی شان می گویند:

حمید گودرزی:سال 82 در ساختمانی در میدان آرژانتین همسایه بودیم.آشنایی ما از آنجا شروع شد.من آن زمان دانشجوی رشته کارگردانی بودم.

ماندانا دانشور:و من ماندانا 16 ساله,محصل بودم.

حمید گودرزی:این آشنایی ادامه پیدا کرد و با پیشنهاد ازدواج من,مخالفت های اولیه خانواده همسرم شروع شد چون آنها در آمریکا ساکن بودند.

نام : حمید گودرزی
سال تولد : 2/9/1356
محل تولد : تهران


در یک خانواده ۴ نفری زندگی میکرد .متاهل است.بامادرش ۱۴ سال اختلاف سنی دارند. یک خواهر دارد که گرافیک خوانده ولی عشق وکالت دارد.پدرش تاجر فرش و مادرش خانه دار است.هم پدر و هم مادرش با بازیگر شدن او مخالف بودند.
در ۲۰ شهریور ۱۳۸۳ ازدواج کرد.با همسرش رو راست است.در زندگی متعصب است او ۱۰۰ در صد مخالف فعالیت هنری همسرش است.او حتی دوست ندارد یک نفر همسرش را ببیند.
به خاطر بازی در سریال کمکم کن مدتی دچار افسردگی شد.هیچکس در دنیا مادرش نمیشود.
عاشق پاریس است.به موبایل علاقه ی زیادی دارد.

همچنین ببینید

منبع : پارسینه / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 166 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 15:33

زمان و مکان تشییع جنازه حبیب محبیان,تشییع پیکر حبیب

مراسم تشییع جنازه حبیب محبیان روز شنبه 22 خرداد از محل زندگی اش در روستای نیاسته رامسر به سمت امامزاده محمد(ع) برگزار و در آن امامزاده به خاک سپرده خواهد شد.

تشییع جنازه حبیب محبیان

مراسم خاکسپاری و تدفین حبیب محبیان خواننده سرشناس پاپ در رامسر برگزار خواهد شد.

یکی از مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در خصوص اتفاق تلخ روز جمعه و برنامه ریزی برای انجام مراسم تشییع زنده یاد «حبیب محبیان» گفت: «پس از اعلام خبر فوت ایشان، همکاران ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر همراه با معاون محترم فرماندار رامسر و جمعی از مسئولین محلی برای عرض تسلیت و انجام کمک احتمالی به محل زندگی ایشان رفتند.

زمان و مکان تشییع جنازه حبیب محبیان,تشییع پیکر حبیب

حبیب محبیان درگذشت

از آنجا که مرحوم محبیان رامسر را به عنوان محل زندگی خود انتخاب کرده بود و در آنجا احساس آرامش می کرد، جمعی از هنرمندان بومی خواستار خاکسپاری آن هنرمند فقید در همان روستا شدند. از این رو بر اساس مذاکرات صورت گرفته با خانواده ایشان، قرار شد پیکر زنده یاد محبیان در روستای محل زندگی ایشان تشییع و دفن شود. پیش تر در موردی مشابه پیکر مرحوم «منوچهر ستوده» نیز در همان شهر محل زندگی شان (سلمانشهر) به شکل باشکوهی تشییع و دفن شده بود.»

بنا به اظهار رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر، پیکر زنده یاد «حبیب محبیان» ساعت 15 روز شنبه 22 خرداد 1395 از محل زندگی اش در روستای نیاسته از توابع کتالم واقع در شهرستان رامسر به سمت امامزاده محمد(ع) تشییع و در آن امامزاده به خاک سپرده خواهد شد.

 همچنین ببینید

منبع : موسیقی ما / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 186 تاريخ : شنبه 22 خرداد 1395 ساعت: 22:24

استاد سبزواری درگذشت + بیوگرافی,درگذشت استاد سبزواری

حمید سبزواری” پدر شعر انقلاب که خمینی ای امام از اشعار ماندگار وی می باشدبامداد امروز دار فانی را وداع گفت.

پدر شعر انقلاب درگذشت

حمید سبزواری، شاعر معاصر و ملقب به پدر شعر انقلاب بامداد امروز در سن 91 سالگی درگذشت.

سبزواری که چندی پیش بر اثر خونریزی معده در بیمارستان بستری شده بود بامداد شنبه به علت کهولت سن و بیماری، دیده از جهان فرو بست.

او سراینده شعر معروف و مانای «خمینی ای امام» در استقبال از بازگشت امام خمینی (ره) به کشور است و اشعار او همراه همیشگی روزهای دفاع مقدس بود.

حسین آقا ممتحنی، مشهور به حمید سبزواری شاعر معاصر ایران و دارنده نشان افتخار جهادگر عرصه فرهنگ و هنر بود.

استاد سبزواری درگذشت + بیوگرافی,درگذشت استاد سبزواری

حسین ممتحنی مشهور به حمید سبزواری در سال 1304 در سبزوار در خانواده ای مسلمان و معتقد چشم به جهان گشود.

پدرش ˈعبدالوهابˈ، پیشه ور ساده ای بود که قریحه شاعری داشت و جدش ˈملا محمد صادق ممتحنیˈ شاعری مردمی بود که ˈمجرمˈ تخلص می کرد و آثارش در سفری به مشهد، در حمله راهزنان به یغما رفت.

حمید، قبل از رفتن به مدرسه در خانه نزد مادرش قرآن را آموخت و به همین دلیل وقتی به مدرسه رفت فارسی را خیلی خوب و سلیس می خواند و از بچه های دیگر جلوتر بود.
وی در سال 1311 در سن هفت سالگی به مدرسه رفت و در مدرسه شیخ حسن داورزنی که مدرسه مردمی بود به تحصیل علم و دانش مشغول شد.

وی علاوه بر آن مطالعات خارج از درس نیز داشت و نزد میرزا حبیب جوینی، جامع المقدمات را خواند و مدتی نزد روحانی دیگری با نام محمدعلی محمدی درس خواند.

حمید سبزواری از سن 14سالگی شروع به سرودن شعر کرد و اشعارش را در دفتری با نام ˈفریاد نامهˈ می نوشت که بیشتر اشعارش اجتماعی بود واین بیشتر به علت جریانهای سال 1320 و ورود متفقین به ایران و مشکلات اقتصادی و معشیتی بود.

حمید، دوران جوانی خود را در شهر سبزوار گذراند و به علت مشکلات معیشتی تحصیلاتش گسیخته ماند.

وی ابتدا به سرودن تصنیف پرداخت که در آن زمان معمول و مرسوم شده بود و آن را در کتابفروشی می فروخت.
حمید سبزواری با شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بین هشتاد نفر رتبه سوم را کسب کرد.
وی در سال 1331 ازدواج کرد و یک سال بعد از ازدواج، کودتای 28 مرداد 1332 برای حمید گرفتاری هایی به وجود آورد و او تحت تعقیب قرار گرفت و مدتی متواری بود و مدتی را در اسفراین مخفی شد.
وی مدتی در شرکتی که سنگ معدن استخراج می کرد در اطراف سبزوار و شاهرود کار کرد و مدتی را نیز با اجاره حمام در سبزوار گذراند.
او مدتی در بانک بازرگانی مشغول کار شد و سپس به تهران منتقل شد و در شعبه های مختلف آن مثل دروازه دولت و محمودیه تجریش و مدتی هم در روابط عمومی بانک و نشریه داخلی آن مشغول کار شد.
حمید بعد از انقلاب، ضمن کار در بانک، برای انقلاب شعر و شعار می ساخت که در راهپیمایی ها و نماز جمعه خوانده می شد.
یکی از این شعر ها ˈآمریکا، آمریکا، مرگ به نیرنگ توˈ بود.
وی بعدها احساس کرد که باید کاملا در خدمت انقلاب باشد و از طریق شعر و سرود انقلابی حرکت کند به این دلیل خود را بازنشسته کرد و به صدا و سیما رفت و از آن زمان در شورای شعر مشغول خدمت می باشد.
شعر حمید، شناسنامه زمانمند انقلاب است زیرا که کمتر حادثه یا رویدادی است که انعکاسی از آن در شعر او نباشد.
شاعر با حساسیت ویژه خویش،هر رویداد مهم تاریخی معاصر ایران رابا گلواژه های آثار حمید سبزواری :
آثار و سروده های حمید به دو بخش تقسیم می شود ،قسمتی از آن محصول و مولود دوران اختناق است که شاعر با شجاعت و شهامت و ایمان راسخ برحکومت تاخته و اوضاع نابسامان آن را نکوهش کرده است و در میان آن آثار، به حق سخنانی بس بلند و فاخر و شور انگیز یافت می شود که از قدرت طبع و صفای قریحه ومهارت شاعر حکایت دارد.
بخش دوم آثار وی پس از پیروزی انقلاب است که در این زمان تلاش شاعر انتقال هر چه بهتر پیام انقلاب و دفاع از ارزشها و باورهای اصیل اسلامی است.

هفت دفتر از حمید سبزواری به چاپ رسیده است که به ترتیب عبارتند از :

1-سرود درد
سرود درد، نخستین دفتر شعر حمید سبزواری است که سروده های سالها 36 تا 57را در بر می گیرد، دوران بیست و یک ساله ای که مشحون از وقایع سیاسی و رنج و دردمندی شاعر است.
اشعار آزاد و کلاسیک حمید در این دفتر خبر از وجدان بیدار و آگاهی اجتماعی وی در شرایط دشوار می دهد.
در این دفتر حدود 65 غزل،36 قصیده، 5 مثنوی، 34 شعر نو، 19 چهارپاره، 16 ترانه، سه مسمط، دو قطعه و یک ترکیب بند وجود دارد.
سرود درد، با مقدمه رهبر معظم انقلاب و همچنین مقدمه ای از استاد شاهرخی و سراینده در سال 1367 توسط انتشارات کیهان منتشر شده است.

2-سرود سپیده
سرود سپیده، دومین دفتر اشعار معاصر حمید سبزواری است که همچون دفتر نخست با مقدمه رهبر معظم انقلاب و استاد صادق آینه وند منتشر شده است.
در این دفتر نیز که اشعاری به شیوه نو و کلاسیک آورده شده است حدود 94 غزل،31 قصیده، 16مثنوی، دو قطعه، 138رباعی، سه ترکیب بند، سه مسمط، دو ترجیع بند، 9چهارپاره و 12شعر نو وجود دارد.
این دفتر درسال 1368 به وسیله انتشارات کیهان منتشر شده است.

3-کاروان سپیده :
کاروان سپیده در برگیرنده 26 قطعه از اشعار حمید سبزواری است که سومین اثر وی می باشد و دارای طلیعه ای از سراینده با عنوان ˈسخنی از سر وظیفهˈ و نیز مقدمه کوتاهی از ناشر است.
کاروان سپیده در سال 1373 توسط انتشارات حوزه هنری واحد شعر ادبیات و هنر مقاومت منتشر شده است.

4-یاد یاران:
یاد یاران مثنوی نسبتا بلندی است در رثای جهادگر شهید مهندس سید محمد تقی رضوی و جمعی از شهیدان دفاع مقدس.
حمید در این اثر به تناسب حال و مقام به شرح دلتنگی های خویش می پردازد و با مروری بر وقایع انقلاب و دفاع مقدس به معرفی شهید رضوی پرداخته و ویژگی های ممتاز وی را برشمرده و به تناسب از دیگر سرداران شهید یاد می کند.
ˈیاد یارانˈ را کنگره بزرگداشت سرداران شهید سپاه و کمیته انتشارات در سال 1376منتشر کرده است.

5 – گزیده ادبیات معاصر:
از کارهای شایسته ای که پس از انقلاب توسط ˈکتاب نیستانˈ صورت گرفت چاپ گزیده آثاری از شاعران معاصر است.
سی و پنجمین اثر از این مجموعه، گزیده اشعار حمید سبزواری است که در آن 34 شعر سبزواری را از سالهای دور تاکنون در بر می گیرد.

6- به رنگ آمده دشمن :
به رنگ آمده دشمن، با عنوان اولیه ˈبار دیگر مسجد ضرارˈ منظومه ای است کوتاه با 56 بیت در قالب مثنوی که در آن سبزواری شیوه های فرهنگی دشمنان انقلاب و اسلام را پس از پذیرش قطعنامه 598 بیان کرده است.
این منظومه که بارنخست درروزنامه کیهان به چاپ رسید، به دلیل اهمیت ویژه به سفارش و تاکید رهبر معظم انقلاب به صورت جزوه ای مستقل با ابیاتی افزوده به چاپ رسید که آن را سازمان تبلیغات اسلامی درسال 1368 چاپ ومنتشر کرده است.

7-سرودی دیگر:
این دفتر دربرگیرنده 142 قطعه از تازه ترین اشعار کلاسیک حمید از 1366 تاکنون است.
در اردیبهشت ماه 1381 به همت سازمان صدا و سیما و انجمن قلم در آئینی با عنوان ˈآفرین روشنانˈ مراسم نکوداشت شاعر در سالن کوثر سازمان صدا و سیما برگزار شد که رهاورد آن ˈسرودی دیگرˈ می باشد.
این کتاب با مقدمه سبزواری و نیز یادداشت ستاد برگزاری آیین ˈآفرین روشنانˈ توسط انتشارات سروش درسال 1381 به چاپ رسیده است.

استاد سبزواری در طول مدت فعالیت ادبی خود به افتخارات زیادی نائل آمد که تعدای از آن ها به شرح زیر است:

افتخارات حمید سبزواری

1- سرایش سرود خاطره انگیز خمینی ای امام که همزمان با ورود حضرت امام (ره) به ایران در فرودگاه مهرآباد اجرا و همه گیر شد. به خاطر اثر بخشی، زیبایی و اثرگذاری فوق العاده ای که دارد، در فهرست آثار معنوی کشور ثبت شده است.

2-سرایش تعداد بسیار زیاد دیگری از اشعار خاطره انگیز و ترانه های پرمعنی برای انقلاب اسلامی ایران ،دفاع مقدس،حرکتهای مردمی وشخصیت ها و چهره های برجسته کشور در دهه های اخیر،که بسیاری از این سرودها به ویژه در سالهای ابتدایی انقلاب ورد زبان همه مردم ایران شده بود.

3- تحسین و تقدیر امام خمینی از برخی سروده های حمید سبزواری . به طوری که امام خمینی با شنیدن ترانه «ای مجاهد شهید مطهر» که در رثای آیت الله مطهری سروده شده بود ، فرمودند: انقلاب ما امروز به چنین سرودها و موسیقی هایی نیازمند است.

4-مقدمه نویسی مقام معظم رهبری بر یکی از کتاب های شعر حمید سبزواری. به طوری که حمید تنها شاعری است که مقام معظم رهبری تا کنون برای کتاب وی مقدمه نوشته است.

5- انتخاب استاد سبزواری به عنوان کارمند نمونه کشور در دهه 70

6- دریافت نشان درجه یک فرهنگ و هنر از دست ریاست جمهوری وقت ایران در دهه 70

7- انتخاب یکی از کتاب های شعر استاد به نام سرود سپیده به عنوان کتاب سال

8-برگزیده شدن استاد به عنوان چهره ماندگار شعر و ادبیات کشور در سومین دوره از همایش چهره های ماندگار کشور در سال 1382

همچنین ببینید

منبع : خبرگزاری تسنیم / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 137 تاريخ : شنبه 22 خرداد 1395 ساعت: 22:24

حبیب به آرزوی خود رسید؛ مرگ در وطن,مرگ حبیب

به بهانه درگذشت «مرد تنهای شب»

حبیب، به آرزوی خود رسید؛ مرگ در وطن

حبیب مجبیان اینجا عاشقی کرد و اینجا مُرد. این نکته مهم تر از آن است که بازگشت او در اوج مباحث سیاسی در سال 88 پروژه سیاسی بود یا اقتصادی یا هر عنوان دیگر…

کودکی به نام «حبیب» هنوز دو سال نداشت و لب به سخن نگشوده بود که دکتر مهدی حمیدی شعر «مرگ قو» را سرود:

شنیدم که چون «قو»ی زیبا بمیرد
فریبنده زاد و فریبا بمیرد

شب مرگ تنها نشیند به موجی
رَوَد گوشه ای دور و تنها بمیرد

شاعر، این شعر را در 27 فروردین 1333 سرود اما شهرت و همه گیری آن پس از آن رخ داد که خواننده ای به نام حبیب محبیان بیست و دو سه سالی بعد به صحنه آمد و در قالب ترانه  با آن گیتار دوازده سیم خود خواند:

من این نکته گیرم که باور نکردم
ندیدم که قویی به صحرا بمیرد

چو روزی ز آغوش دریا برآمد
شبی هم در آغوش دریا بمیرد

شگفت این که خود خواننده نیز در بیستمین شب خرداد 1395 و نزدیک به چهل سال بعد در آغوش دریا مُرد. کنار دریا و در رامسر.

حبیب محبیان البته زاده و بالیده شمال ایران نبود. او در چهارم مهر 1331 در شمیرانِ تهران به دنیا آمده بود. در خانواده ای اهل موسیقی و در جمع برادرانی که ویولن می زدند: منوچهر و منصور و محمود. حبیب اما گیتار دوست داشت و زیر نظر مرتضی حنانه در رادیو تلویزیون ملی ایران موسیقی آموخت.

او که بعد از پیروزی انقلاب و در سال 1360 مثل خیلی های دیگر از هم صنف های خود ناگزیر از کوچ شد با این که خود نیز گاهی کوشید اما از جنس خوانندگان لُس آنجلسی نشد و نبود و دوست داشت برگردد. همه دوست دارند برگردند اما او دوست داشت برگردد و در همین چهار چوب هم کار کند.

یکی دوباری تقاضا کرد و پذیرفته نشد تا سال 88 و در توفان پس از انتخابات موافقت شد و بازگشت و برای این که حساسیت ایجاد نکند به شمال رفت و در ویلای یکی از دوستان خود ساکن شد.

هر چند که بعدتربر سر انتشار آلبوم او موانع بسیاری گذاشتند. تازه دریافته بود که توافق و کسب مجوز از یک نهاد یا شخص الزاما به منزله تبعیت یا موافقت دیگران نیست‌.

شایعات متفاوتی درباره نحوه بازگشت او وجود دارد. از نقش سمیر زند که نام هنری فرزند یک روحانی مشهورو فقید است تا وساطت رییس دفتر احمدی نژاد اما برای مردم و حبیب مهم این بود که برگردد و حالا برگشته بود. او دوست داشت اگر می خواند اینجا بخواند:

در آن گوشه، چندان غزل خوانَد امشب
که خود در میان غزل ها بمیرد

گروهی بر آن‌اند کاین مرغِ شیدا
کجا عاشقی کرد آنجا بمیرد

و حبیب که در اینجا ( ایران) عاشقی کرده بود پس باید اینجا می مُرد. عاشقی اما نه در قالبِ غالب ترانه ها که سروده های عاشقانه او بیشتر به یاد مادرو همسری بود که از دست داد ( آهنگ های مادر و خرس کوکی در ” مرد تنهای شب”) و  به یاد همسر درگذشته به خاطر حساسیت به آمپول پنی سلین ( شهلای من و خواب سرخ بوسه ها) و یا به یاد هر دو (نگاهم).

یکی از تفاوت های او با خوانندگان دیگر در علاقه به اشعار شاعران نامدار معاصر بود ولو برای ترانه و خواندن نسروده باشند همچون سروده استاد دکتر محمد رضا شفیعی کدکنی که دیگران هم خوانده اند اما با صدای حبیب فرایاد می آید:

نَفَسم گرفت از این شهر
درِ این حصار، بشکن
در این حصارِ جادوییِ روزگار بشکن

چو شقایق از دلِ سنگ
برآر رایتِ خون
به جنون، صلابتِ صخره ی کوهسار بشکن

تو که ترجمانِ صبحی
به ترنّم و ترانه
لبِ زخم دیده بگشا
صفِ انتظار بشکن

سرِ آن ندارد امشب
که برآید آفتابی
تو خود آفتاب خود باش و
طلسمِ کار بشکن…

حبیب مجبیان پس از بازگشت به تعبیری از آنجا رانده و در اینجا مانده بود. چون خوانددگان لُس آنجلسی بازگشت او به ایران را در قالب یک پروژه تعریف می کردند و در اینجا هم به کسی که پس از 28 سال اقامت درخارج از کشور بازگشته بود اعتماد نه چنان بود که وعده داده بودند.به همین خاطر فرزند او نه در ایران ماند و نه به آمریکا بازگشت که در ترکیه ساکن شد.

برخی معتقدند همان بازی یی که در دولت احمدی نژاد  با بعضی از دیگرایرانیان خارج از کشور انجام شد با او نیز صورت پذیرفت.

مثل رفتاری که با همسر دکتر فاطمی شد یا لحظه ثبت نام رحیم مشایی با آقای بازیگر سینمای ایران یا با علیرضا افتخاری که می خواستند بدیلی برای شجریان باشد و خود نیز ادامه نداد.

با این همه اما و فارغ از قضاوت درباره صحت و سقم این ادعاها و گزاره ها حبیب از بسیاری از همکاران خود بختیار تر بود. چون برگشت و همین جا آرام گرفت؛ در خانه .

بعید است که جنازه خواننده خاموش شده را از سردخانه زینبیه رامسر به تهران انتقال دهند تا از مقابل تالار وحدت تشییع شود چرا که این بار مانند مرتضی پاشایی شاید تنها دهه هفتادی ها نیایند و دهه های قبل هم برای تجدید خاطره بیایند و البته پای دهه هشتادی ها هم چنان که در قضیه کورش دیدیم باز شده است.

اما چه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا دفن شود و چه در همان روستای «نیاسته» در « کتالم» رامسر باز هم به آرزوی خود رسیده است: مرگ در وطن و در خاک ایران خفتن.

گروهی بر آن اند کاین مرغ شیدا
کجا عاشقی کرد؟ آنجا بمیرد

حبیب مجبیان اینجا عاشقی کرد و اینجا مُرد. این نکته مهم تر از آن است که بازگشت او در اوج مباحث سیاسی در سال 88 پروژه سیاسی بود یا اقتصادی یا هر عنوان دیگر.

همچنین ببینید

منبع : عصر ایران / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 129 تاريخ : شنبه 22 خرداد 1395 ساعت: 22:24

ماجرای دستگیری بازیگر زن در پارتی کرج

یکشنبه هفته جاری خبری مبنی بر دستگیری 29 نفر از جمله یک بازیگر زن در پارتی شبانه در کرج منتشر شد که دادستان استان البرز توضیحاتی را در این باره ارائه کرده است.

ماجرای دستگیری بازیگر زن در پارتی یا مهمانی؟

چند روز پیش برخی رسانه ها خبری را مبنی بر دستگیری 12 دختر و 17 پسر در پارتی در یکی از باغات جاده چالوس منتشر کردند که مطابق ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه ها در میان افراد دستگیر شده یک خانم بازیگر نیز حضور داشته است.
حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در تشریح جزئیات این اتفاق تصریح کرد: 13 خرداد ماه گزارشی مبنی بر اینکه در ویلایی در جاده چالوس پارتی برگزار شده به نیروی انتظامی این استان ارسال می شود.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی حسب وظیفه در محل حضور پیدا کرده و با تعدادی زن و مرد در این باغ مواجه می شوند، البته هیچگونه رقص و پایکوبی و عمل منافی عفت یا موضوعاتی که دلالت بر پارتی داشته باشد در این باغ مشاهده نمی شود.

شاکرمی ادامه داد: همچنین مقدار کمی مشروبات الکلی در این باغ کشف می شود که البته در دسترس افراد حاضر در باغ نیز نبوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز اظهار کرد: نیروی انتظامی برای تکمیل پرونده، این افراد را مورد بازجویی قرار می دهد و بر اساس بازجویی ها مشخص شد که حضور در این خانه به منزله برگزاری پارتی نبوده است و تعدادی از این افراد زن و شوهر هستند. بر این اساس اتهامی متوجه این افراد نشد و پس از بازجویی آزاد شدند.

وی یادآور شد: البته صاحب باغ به دلیل وجود مشروبات الکلی در این باغ تحت تعقیب قرار گرفت و در حال حاضر با قرار کفالت آزاد است.

همچنین ببینید

منبع : میزان / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 115 تاريخ : جمعه 21 خرداد 1395 ساعت: 1:45

تاریخ آغاز ماه رمضان سال 1395,ماه رمضان 95

عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: ماه مبارک “رمضان” امسال از روز سه شنبه 18 خرداد ماه آغاز خواهد شد.

تاریخ شروع ماه رمضان 1395

حجت الاسلام علیرضا موحدنژاد عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در نشست خبری گفت: طبق سنوات گذشته حدود 150 گروه در نقاط مختلف کشور، روز یکشنبه 29 شعبان(فردا) اقدام به رؤیت هلال ماه مبارک رمضان می کنند.

وی اظهار داشت: پیش بینی کارشناسان این است که هلال ماه مبارک رمضان در روز یکشنبه 16 خرداد دیده نمی شود و برخی از کارشناسان نیز احتمال ضعیفی برای رؤیت هلال در روز یکشنبه قائل هستند.

عضو ستاد استهلال دفتر مقام مظعم رهبری عنوان کرد: اگر گزارش ها مبنی بر رؤیت هلال در روز یکشنبه اطمینان بخش باشد به اطلاع عموم خواهد رسید و طبیعتاً روز دوشنبه اول ماه مبارک رمضان خواهد بود.

موحدنژاد گفت: گروه هایی که در ستاد استهلال استانی فعالیت می کنند از مرکز استان برنامه ریزی هایی برای رصدشان انجام می شود و به جز 2-3 استان مابقی استان ها در این خصوص فعال هستند.

وی تصریح کرد: عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: قائلینی که روز 29 هر ماه به استهلال می پردازند معتقدند اگر هلال دیده شود ماه 29 روزه تمام می شود و اگر هلال رؤیت نشد ماه 30 روزه می شود. از این رو پس فردا یعنی سه شنبه هجدهم خرداد، اول ماه خواهد بود همانطور که در تقویم ذکر شده است.

عضو ستاد استهلال دفتر مقام مظعم رهبری اظهار داشت: اگر سه شنبه اول ماه باشد ماه رمضان امسال 29 روزه خواهد بود.

منبع : فارس / پ

مطالب داغ روزانه...
ما را در سایت مطالب داغ روزانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار hotday بازدید : 180 تاريخ : جمعه 21 خرداد 1395 ساعت: 0:09